上了機..........去聖彼得堡
乘坐10:20班機去聖彼得堡
乘坐內陸飛機安全檢查, 除鞋啦.
垃圾箱滿是綠色套腳的膠套
在候機室無水機, 口乾得很, 買了飲品, 俄紙 $55 好味的............
候機室這裡,煙少 d
上了飛機
一小時左右落機了,
出機場啦
到達「聖彼得堡Saint Petersburg」
天氣很好, 完全無問題
可是 到了第三日, 風向改変了,
煙吹向Saint Petersburg啊
感到有煙, 空氣変差呢 !!!
不過
真的很幸運呀.
第四日 返回莫斯科有「藍天blue sky」......................
***************************************************************
http://hk.myblog.yahoo.com/jian524/article?mid=112
Hello!
有機會真想一遊!
我最like就喺聖彼得堡,夏宮裡面簡直喺金碧輝煌,好靚,歐洲宮殿中只有凡爾賽宮可以相比,入內影相又要買攝影卷架喎!!
Diy