網頁

顯示包含「俄羅斯旅行」標籤的文章。顯示所有文章
顯示包含「俄羅斯旅行」標籤的文章。顯示所有文章

2013年9月20日星期五

2010 俄羅斯..交通



俄羅斯交通

俄羅斯交通
 
 
 
 
 

回覆
  • 小妹 小妹
    • 小妹
    • 2010年11月5日上午12:21
    看來交通情況及車輛都不太差,亦不覺混亂!
    • meiji2pp meiji2pp
      Hello
      俄羅斯地大人少,當地交通十分之暢順,在旅途中行程無阻.

  • 路霸 路霸
    • 路霸
    • 2010年10月24日下午11:28
    meiji2pp:
    俄羅斯啲公共交通工具都好多完化,無軌電車喺大陸都好耐!!但無咁靚!!
    Diy
    • meiji2pp meiji2pp
      等吓啦 !國內 d 交通工具日日進步.遲些或許靚冠全球啊.........

  • Jian2 Jian2
    • Jian2
    • 2010年10月23日下午7:40
    主要在聖彼得堡的嗎? 我都在俄羅斯坐了無軌電車 !
    • meiji2pp meiji2pp
      Hello
      俄羅斯旅行三天 在聖彼得堡遊玩,
      三天旅遊行程在莫斯科.
      .羨慕你啊 !在俄羅斯坐了無軌電車.

  •  

    2010 俄羅斯旅行 (參觀彼得夏宮)



    參觀彼得夏宮

    彼得夏宮(Петергоф/Peterhof) 始建於1711,是彼得大帝
    響往法國的梵爾賽宮而建的夏宮,所以亦被稱為「俄羅斯的梵爾賽宮」,屬巴洛克風格的建築..

     
     

    售票處
     
     
     
     
     

    天氣乾燥得很水飲到無了,  出宮在這買樽水, 好貴呀 約 HK$20
     
     
                                      
    • Jian2 Jian2
      • Jian2
      • 2010年10月8日上午4:39
      そうですね...有時間的話, 我在去 夏宮。冬に夏宮へ行くと、噴水も止まり、淋しい感じでした。
      http://hk.myblog.yahoo.com/jian524/article?mid=112
      • Jian2 Jian2
        • Jian2
        • 2010年9月23日下午7:24
        ご無沙汰しています。ペテルゴーフ行かれたんですね☆ やはり夏場に行くと華やかで豪華絢爛。愉しめましたか?私もまた行きたいです。
        • meiji2pp meiji2pp
          Hello
          ペテルゴーフはとても綺麗ですね。
          这美麗豪華的宮殿花園.有時間的話, 你一定要去觀賞遊覽啊 !
          .
      • 小妹 小妹
        • 小妹
        • 2010年9月21日下午8:42
        (Empty)
        • C.K. C.K.
          • C.K.
          • 2010年9月7日下午8:24
           
          Hello!
          有機會真想一遊!
          • meiji2pp meiji2pp
            Hello
            未去過的地方,就要去遊歷一下吧.
        • Longbell Longbell
          哈哈....俄羅斯似乎是今年的旅遊大熱點!!!
          • meiji2pp meiji2pp
            Hello
            香港人喜愛旅遊, 有這方便的旅遊點.
            自然是今年的旅遊大熱點.
        • 路霸 路霸
          • 路霸
          • 2010年8月28日下午6:17
          meiji2pp:
          我最like就喺聖彼得堡,夏宮裡面簡直喺金碧輝煌,好靚,歐洲宮殿中只有凡爾賽宮可以相比,入內影相又要買攝影卷架喎!!
          Diy
          • meiji2pp meiji2pp
            Hello
            我都係鍾意聖彼得堡多 d, 我都覺得「彼得夏宮」 金碧輝煌, 「 彼得夏宮」入內影相是不用買攝影劵,  不過,有指定地區不可以用閃光燈, 有指定地區不可拍照.
            彼得大帝的個人慾望而興建此皇宮, 不管東..
            Hello
            我都係鍾意聖彼得堡多 d, 我都覺得「彼得夏宮」 金碧輝煌, 「 彼得夏宮」入內影相是不用買攝影劵,  不過,有指定地區不可以用閃光燈, 有指定地區不可拍照.
            彼得大帝的個人慾望而興建此皇宮, 不管東方或是西方皇帝的權力同是巨大的.................
        • 小妹 小妹
          • 小妹
          • 2010年8月27日下午10:39
          夏宮果真是沙皇時代奢華的代表……有沒有入內參觀?
          • meiji2pp meiji2pp
            Hello
            有入去參觀呀,d皇帝的宮殿美麗奢華,去見識見識一下...........

         
         

        2010 俄羅斯旅行---去到聖彼得堡


        去到聖彼得堡
        Park Innのレストランで昼ご飯を食べた後、
        「抗敵紀念碑」へいきました。


        出機場先去食午飯
        是食自助午餐, 餐廳在Park inn內
         

         
         
         
         

        食完午餐之後去餐廳對面抗敵紀念碑

         
         
         

         

        上了機...往聖彼得堡

         
         
        上了機..........去聖彼得堡

        乘坐10:20班機去聖彼得堡
         

         

        乘坐內陸飛機安全檢查,  除鞋啦.
         

        垃圾箱滿是綠色套腳的膠套
         
         

        在候機室無水機, 口乾得很, 買了飲品, 俄紙 $55  好味的............
         
         
         

         

        候機室這裡,煙少 d
         

        上了飛機
         

        一小時左右落機了,
         
         
         

        出機場啦
         
         
        到達「聖彼得堡Saint Petersburg」
        天氣很好, 完全無問題
        可是 到了第三日, 風向改変了,
        煙吹向Saint Petersburg啊
         感到有煙, 空氣変差呢 !!!

        不過
        真的很幸運呀.
        第四日 返回莫斯科有「藍天blue sky」......................


         
        ***************************************************************

                    
        • MARK MARK
          • MARK
          • 2010年8月22日下午12:36
          聖彼得堡遊船河都幾好feel的
          • 小妹 小妹
            • 小妹
            • 2010年8月21日下午6:37
            咁住呢?是新建酒店?還是舊時代剩低嘅國寶?
            • 小妹 小妹
              • 小妹
              • 2010年8月17日下午10:44
              跟團嘅膳食ok合胃口嗎?
              • meiji2pp meiji2pp
                Hello
                膳食ok.
                不過, 中餐廳內d 冷氣有等於無
                焗熱到不得了.
                 
                 
            • 路霸 路霸
              • 路霸
              • 2010年8月17日下午1:41
              meiji2pp:
              真喺好彩!無掃興!
              妳去個幾日喺火災最厲害,我都有啲擔心妳行程唔知點,原來一早安排好了。
              唔知55盧布大約幾錢港紙呀!
              Diy
              • meiji2pp meiji2pp
                Hello
                真喺幾好彩呀!多謝妳那麼有心.
                55盧布大約 HK$16
                USA$10$換290盧布